Здравейте колеги.Колата от два дни ми прави този проблем, на която и скорост да съм натискам я от 1000 до 4000 оборота и от 1000 до към 2100 набира едвам едвам и после се изстрелва ако някой има опит с подобен проблем ще съм много благодарен да сподели.Благодаря предварително на отзовалите се.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с вървежа в ниските обороти
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеТе по принцип тръгват от около 1900об., но ДИАГНОСТИКА е хубаво нещо. А дали не си зареждал нафта преди два дни?
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеВъобще не е вярно!Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщениеЕ кое не е вярно , искаш дизел като го настъпиш на 1000 оборота и да ти чупи врата от ускорение ли? Аз мисля , че ако се "изтрелва" наистина както казва след 2100 оборота му няма абсолютно нищо.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеВъобще не е вярно!Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщениеЕ кое не е вярно , искаш дизел като го настъпиш на 1000 оборота и да ти чупи врата от ускорение ли? Аз мисля , че ако се "изтрелва" наистина както казва след 2100 оборота му няма абсолютно нищо.
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеДругите ти отговориха
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеТи не ми отговори-и да ти кажа репутацията ти по постовете не се вдига!
Колкото до проблема - зададох въпрос на колегата, но не съм получил отговор. Ще питам и още нещо - да е забелязал повече пушек отзад?
И TS тръгва добре след 4000об, а дизел се изтрелва едва след като се включи турбото му ефективно, а то без тунинг е около 1900об. за нашите белисимиAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеПет пари не давам за мнението ти. Хората ми благодарят на ЛС. И се стремя да помогна, да науча нещо, а не да се заяждам и филосовствам.
Колкото до проблема - зададох въпрос на колегата, но не съм получил отговор. Ще питам и още нещо - да е забелязал повече пушек отзад?
И TS тръгва добре след 4000об, а дизел се изтрелва едва след като се включи турбото му ефективно, а то без тунинг е около 1900об. за нашите белисимиLast edited by RUSEV-BGR; d.m.y г., 22:45.
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеРазвъртането е между 1200 и 1500 и проблемът не е в него,а в достигането на оптимално налягане.
Справка - турбо лаг.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеРазвъртането е между 1200 и 1500 и проблемът не е в него,а в достигането на оптимално налягане.
Справка - турбо лаг.
---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 21:00 ----------
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеОстави го, не виждаш ли, че се опитва да се заяжда с мен
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеТочно колегата има турбо лаг в повече, тоест достига късно налягане и за това е обявил проблем в темата-аз също казвам че има проблем!А проблема е точно в развъртането това лято имах подобен проблем!Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Аз страна не взимам,а и от заяждания файда няма.В крайна сметка сме големи хора,споделящи една страст.
Иначе по темата,мисля,че проблемът идва от геометрията на турбината,която е на път трайно да блокира,но без обективни данни,коментарите са ялови.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
Comment